E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

vrijdag, april 25, 2008

Training 21 april 2008 (45)

De zaterdagmiddagtraining zat me toch niet lekker. Niet zozeer vanwege de revival van Andrej, maar meer vanwege het feit dat ik sommige (klim)stukken moeite had om door te trekken.
Op zondag kwam er niets van fietsen, maar op maandagavond was het mooi weer, dus toch maar in m'n eentje wat extra kilometers maken.

Er staat deze avond een snoeiharde oostenwind, dus maar eerst richting Oldenzaal. Via de wielerbaan op het Hulsbeek (2 rondjes meegepakt) richting de Tankenberg. De wind staat snoeihard op kop en ik heb moeite om 30 km/u te rijden. Op de Tankenberg heb ik wederom moeite met het tweede stuk. Het zal toch geen obsessie worden ?

Na de Wilmersberg krijg ik eindelijk de vaart erin, maar dit is meer vanwege de rugwind.

Toch maar weer 45 km gepakt (gemiddeld 31 km/u)