E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, april 13, 2008

Training 9 april 2008 (54)

De eerste Tubantertraining heb ik vorige week aan m'n neus voorbij zien gaan, maar vandaag ben ik erbij!
Andrej belde vanmiddag al op dat zijn diarree-baccillen zich al wel aan het terugtrekken zijn, maar dat hij nog niet de oude is. Hij gaat voor zichzelf trainen.
Henk, Henk en Martin zijn er wel. Gerald haakt zoals gebruikelijk bij Delden aan.

Vlak na de sluizen schroef ik het tempo even om te kijken hoe iedereen de winter doorgekomen is.
Kop over kop rijden we richting Gerald en vlak na Hengevelde hebben we hem in het vizier.
Het tempo ligt vrij stevig voor de tijd van het jaar. In Stokkum geeft ik nog een keer gas om te kijken wat de rest doet. Enigzins teleurgesteld zie ik dat iedereen nog netjes in m'n wiel zit. Alleen Henk sr. heeft even problemen gehad. Misschien de volgende keer iet explosiever.

Keurig in lijn rijden we het bekende rondje en bijna iedereen doet keurig zijn werk.
Vlak voor Delden slaat Gerald rechtsaf om uit te rijden en geeft ik vlak voor het plaatsnaambordje Delden voor de laatste keer gas. Eindelijk moeten de overige drie (even) lossen.

Met m'n vorm zit het wel redelijk, maar ook de anderen hebben niet stilgezeten !!

Gereden 54 km
Gemiddeld: 33,5 km/u