E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

donderdag, april 03, 2008

Training 31 maart 2008 (54)

De zomertijd is weer ingegaan. Gisteren (zondag) was het weer slecht, maar vandaag schijnt de zon en is het een graadje of 12 . Dus ? De eerste avondtraining !!!

Samen met Gerald het Tubanterrondje gereden. Mijn benen voelen steeds beter aan en ik heb ook geprobeerd om toch redelijk zwaar in tempo te rijden. Achteraf ging het met name het eerste stuk goed omdat we de wind mee hadden.

Lekker gefietst en ik ben klaar om me met de andere Tubanters te meten. Woensdag is de eerste training die ik overigens al moet gaan missen. Gerald en Andrej zullen de honneurs waarnemen en verslag uitbrengen over de status van de overigen!

Gereden 54 km
Gemiddeld: 31 km