E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

dinsdag, maart 11, 2008

ABN AMRO Mountainbike Tocht 8 maart 2008 (48)


Zoals al in de vorige blog vermeld hebben collega Robert en ik een mountainbiketocht georganiseerd voor klanten.
Vandaag was het dan zover. Van de 35 aanmeldingen verschenen er uiteindelijk zo'n 30. Een mooie groep onder te verdelen in beginners (we hadden fietsen gehuurd bij Zwiep) en wat ervarene bikers.

Robert nam de beginners voor zijn rekening, ik ging met de ervaren renners op pad. Andrej zorgde achterin de groep dat iedereen bij elkaar bleef.

Wat mij betreft was de toch een groot succes. De sfeer was ontspannen en meedoen was belangrijker dan winnen!

Na 15 kilometer was er koffie met appelgebak in het paviljoen Lutterzand. Hierna heeft mijn groep nog een extra lus gemaakt, waarbij ik zelf geen idee meer had waar ik was, maar we kwamen netjes op tijd terug bij het OWC-gebouw.

Daar wachtte ons een stamppotbuffet met een biertje en volgens mij ging iedereen enthousiast naar huis.

Ik heb me niet super hoeven in te spannen, maar heb tocht zo'n 48 km gereden !