E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, maart 02, 2008

Training 27 februari 2008 (55)

In verband met ons weekendje Haarlem afgelopen weekend, had ik besloten om op mijn vrije dinsdagmiddag de opgelopen trainingsschade in te gaan halen.
Alsof de duvel er mee speelt was het natuurlijk weer eens kutweer...

Woensdagmiddag was het ineens een stuk beter en heb ik besloten m'n werk er iets eerder bij neer te gooien en lekker te gaan fietsen. Gerald bleek ook eerder weg te kunnen, met het gevolg dat we om een uur of vier met z'n tweetjes het Tubanterrondje hebben gereden.

Het fietsen gaat nog steeds "stroef". Het blijft werken in deze tijd van het jaar. Ook Gerald heeft er gelukkig last van, dus dat geeft mij weer wat steun. Ik hoorde wel dat Andrej afgelopen weekend huis heeft gehouden met Henk en Wietse... Andrej moet toch een keer te pakken zijn? Of moet ik gewoon geduld hebben ?

Gereden: 55 km
Gemiddelde: geen idee, maar zeker geen 33,5 km/u ;)