E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

maandag, januari 28, 2008

Training 19 januari 2008 (63)

Het lijkt wel of de duvel er mee speelt. Net als je weer een duurtraininkje wil inlasten blijkt het weer bar en boos te zijn. Het regent al dagen, hoewel het niet al te koud is. Ik heb getracht alle Tubanters weer eens op te trommelen, maar uiteindelijk is het alleen Henk die reageert.

Ondanks de regen gaan we (Gerald, Andrej, Henk en ik) volle goede moed op pad voor het rondje Rijssenseberg. Doordat ik elke keer maar dacht dat het wel niet door zou gaan heb ik m'n crossbanden op m'n fiets gelaten. Ons niveau valt me nog niet eens tegen voor de tijd van het jaar. Ook Henk fietst op karakter toch redelijk eenvoudig mee. Vooral in het begin neemt Andrej nogal eens het initiatief en rijdt hij vol zelfvertrouwen op kop. De extra lus na de Rijssenseberg brengt hem even in de problemen, maar daarna herstel hij opmerkelijk snel.

Op de Apenberg gaan Andrej en Henk het nog eens proberen, maar op het tweede stuk kan ik er toch vrij makkelijk naartoe fietsen. Hier laat Gerald het even lopen.

Op de brug bij Goor komt Andrej te vroeg op kop (tactisch slecht gezien) waardoor hij wederom even moet passen. Ook hierna komt hij weer sterk terug. Andrej blijft toch DE man van het voorseizoen.. Vlak voor Delden pers ik m'n laatste krachten eruit, maar gaan Gerald en Henk er met de buit vandoor.

Zeiknat afgepilsd in de schuur van Gerald.

Gereden: 63 km
Gemiddeld: ruim 31