E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, december 02, 2007

Training 1 december 2007

Het weer is schitterend en na een bezoek aan de goedheiligman stap ik, samen met Gerald en Andrej maar weer eens op de fiets....
De crossbanden heb ik toch maar verwisseld voor racebanden omdat de rolweerstand van die krengen me op het laatst toch gaan tegenwerken...(lees: tegen gaan staan)

De wind is vrij stevig en volgens kapitein Andrej moeten we eerst richting Neede. Hij blijkt gelijk te hebben, we hebben 'm inderdaad tegen.... Gerald is duidelijk niet op z'n sterkst, later blijkt hij last te hebben van zijn rug.

Op de Needse Berg trekken we even goed door en daar laat Gerald het lopen...
Pfffff.,... wat kan die "berg" toch een kreng zijn in deze tijd van het jaar...

Via de andere kant de bult weer op en toen met de wind in de rug fullspeed terug naar Delden
Voor het eerst sinds lange tijd trappen we weer stevig door. Ik schat dat we toch constant boven de 35 hebben gereden (geen tellertje)

Volgende week weer een GOW crossje proberen (Almelo)

Gereden: 40km (schatting)