E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, november 11, 2007

Training 4 november 2007 (cross)

De verbouwing/verhuizing zit er eindelijk op, dus heb ik weer wat meer tijd om te fietsen.

Gerald en Andrej hebben gisteren (zaterdag) al gefietst, ik besluit op zondagochtend het rondje vliegveld maar weer eens te pakken.

Ik merk meteen dat er redlijk veel mountainbikers op het parcours zitten en bij Menkenhorst haal ik een eerste groep in.

Op de eerste de beste singletrack merk ik dat mijn banden veel te hard zijn. De grip is ver te zoeken en het duurt dan ook niet lang of ik ga in slow-motion onderuit in de modder.

Bij het Lonnekermeer kom ik een mountainbiker achterop met wie ik het rondje vervolg. Op de verharde rechte stukken heeft ie duidelijk moeite om me te volgen. Bij het vliegveld geeft hij me een tip voor alternatieve route. Op deze manier vermijden we de blubber bij de kleigaten, waar nu echt geen doorkomen aan is.

Deze weg is echt prachtig om te fietsen. Bij Enschede nemen we afscheid en maak ik de laatste kilometers alleen af.

De conditie valt me nog niet eens echt tegen. Hij is natuurlijk niet super, maar ik had erger verwacht !!

Ik probeer de draad nu weer op te pakken en over niet al te lange tijd een GOW -crossje mee te pakken...

Gereden: 30 km