E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

donderdag, augustus 16, 2007

Training 12 augustus 2007

Henk belde gisteravond of ik nog zin had mee te gaan op zondagochtend. Martin gaat mee en ik zou Andrej benaderen. Deze was helaas verhinderd..

Dus met z'n drieën richting Schwarzwald en omgeving. Martin is tijdens zijn vakantie in Frankrijk gevallen en zit onder de zachte roze velletjes...

Na het Schwarzwald besluit ik de turbo er maar eens op te gooien. Martin kan overnemen, maar Henk is op dit moment duidelijk het minst. Als de wind wel heel heftig wordt en de weg niet meer daalt wordt de snelheid van Martin en mij ook een stuk minder.

Ik voel me steeds sterker worden en dat zo op het einde van het seizoen... Zaterdag Letterveld...

Gereden: 73 km