E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, augustus 12, 2007

Training 11 augustus 2007

Volgende week de Ronde van Letterveld en die week erop de RBR.
Er moet dus hard gewerkt worden.

Gisteren verjaardag gehad van Petra, waardoor m'n gestel nu niet zo bijster sterk is.
Samen met Gerald, Andrej en Carrie het "mooie rondje Oldenzaal" gedaan.

Carry zit bij Saasveld al in zijn reserves en heeft het duidelijk moeite met tempo.. Het eerste stuk vliegen we a.g.v. rugwind...

Op de Paasberg lost Carrie met Andrej (heel sociaal!) en rijdt ik in één tempo op kop. Vlak voor de top haalt Rodel me in en heb ik moeite om nog in zijn wiel te komen.

Hij vergeet hierbij te genieten van het prachtige uitzicht..

De terugweg snijden Andrej en Carrie een stuk af, maar Gerald en ik hebben geen puf meer om het gat dicht te rijden.

Gereden 51 km