E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, augustus 12, 2007

Training 8 augustus 2007

Heb ik een keer de tijd om op dinsdag te fietsen, regent het uitgerekend deze avond !
Omdat de rest van de Tubanters nog op vakantie is, besluiten we de training een avondje op te schuiven.
Woensdag is het gelukkig wel droog. Gerald geeft overmoedig aan dat hij deze avond wil gaan aanvallen. Ik wil proberen zoveel mogelijk hard te rijden met het oog op de RBR in Borne.

Door een sterk ploegenspel tussen en Andrej en ik komt Rodel er niet aan te pas...
Op de lange weg terug richting Delden moet hij zelfs lossen.. (dat zal 'm leren!).

Voor mezelf voel ik dat ik redelijk wat "macht" in de benen heb. Nu nog proberen uit te bouwen en vooral wat langer volhouden..

Bij Gerald thuis getracteerd op één (jawel..) flesje bier..

Gereden 52 km