E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

maandag, juli 02, 2007

Run Bike Run Deurningen 1 juli 2007

Zoals in eerdere blogs al vermeld zitten de trainingen een beetje in het slop en hoop ik maar dat ik in Deurningen een beetje presteer.

Het weer is ondanks de voorspellingen toch mooi, hoewel bij de start van de lopers er een kortstondige hoosbui naar beneden komt.

Bert loopt weer steady en na ruim 34 minuten kan ik aan de bak!

Al direct vóór de eerste kruizing zit ik samen met twee OWC'ers die hetzelfde tempo als ik hebben. Nadat we een redelijk grote groep ingehaald hebben krijgen we de hele slinger achter ons aan. Wij doen met z'n drietjes alleen de kop ondanks vermaningen naar de rest.
Na de tweede ronde besluiten we in de straten van Deurningen de groep los te rijden en dat lukt goed.

Al gauw halen we met z'n drietjes een nieuwe groep in, die wederom aanhaken (arghh...)
Al snel blijkt dat er ook een snelle jongen inzit (of kwam die uit het achterveld?) die met ons meedoet op de kop. Vijf minuten later zitten we met z'n vieren, maar de nieuwe jongen gaat ons net iets te snel waardoor we besluiten 'm te laten gaan.

In de laatste ronden voel ik dat ik minder word en zit er wat minder kracht in de overnames..

Met een gemiddelde van ruim 40 kom ik binnen en maakt Bert het af.

http://www.deurningen.nl/rbr/index.htm