E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

woensdag, juni 13, 2007

Training 10 juni 2007

Hoewel ik gisteren dus ook al heb gefietst, kan ik het niet laten om de zondagochtend ook nog even mee te pikken. Gerald en Andrej zijn er niet zoals verwacht, Martin, Hans en Henk wel.

Al vroeg ligt het tempo hoog doordat we een toerclub voor ons zien fietsen. De club blijkt uiteindelijk een maatje te klein en we sjesen ze dan ook vrij eenvoudig voorbij..

Op de viaduct bij het AZC trek ik even door en merk ik dat het drietal moeite heeft om te volgen.
Bij Zenderen is de weg opgebroken en probeer ik al rijdend met m'n handschoen het grind van mijn achterband te verwijderen. Hier blijkt maar weer eens dat ik geen prof ben, want ik krijg m'n duime tussen het wiel en de staande buis. De handschoen is compleet aan flarden en ik heb een stuk behang van mijn duim (auw !!).

Op de Hooidijk gaat Hans op kop rijden, maar ik merk al snel dat ie in zijn reserves zit. Ook Henk heeft regelmatig problemen en lost een paar keer. Wel komt hij elke keer weer terug en dat siert hem. Martin en ik zijn duidelijk de sterksten vandaag en met een gemiddeld van 35 km/u komen we thuis.

Gereden 68 km
Gemiddeld: 35 km/u