E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, augustus 05, 2007

Campiglia Marritima 17 juli 2007


Op vakantie in het mooie Toscane, daar waar vele wielerprofs trouw hun trainingen afwerken.

Gisteren aangekomen na een vermoeiende reis, maar toch wil ik het maar eens gaan proberen.

Het is stikheet en ik ken de omgeving. Gewapend met één kleine bidon (stom, grote vergeten) rijd ik de berg af (meteen even lekker) richting Suvereto. Het dorp inrijdend word ik gelijk geconfronteerd met een venijnige klim á la Cauberg van een kleine kilometer.


In het oude stadje aangekomen fiets ik een Zwitser voorbij en samen beginnen we aan de 15 km lange klim naar Sassetta. Een mooie klim door bossen met een stijgingspercentage van zo'n 3 á 4 procent.


Hoewel ik duidelijk nog last heb van de reis, ben ik de Zwitser al snel kwijt en rijd ik door tot de top.


Boven aangekomen twijfel ik over de weg en besluit dezelfde weg maar weer terug te nemen.

Volgende keer eerst op de kaart kijken !!


Gereden 52 km