E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

maandag, september 10, 2007

Training 2 september 2007 (Cross)

De verbouwing/verhuizing is begonnen en dat betekent feitelijk einde seizoen.
De zaterdag moest ik al aan me voorbij laten gaan, maar de zondagochtend is nog een mooie mogelijkheid om iets te gaan doen.

Dus maar op de crosser gestapt en richting Twickel gereden. Al spoedig kwam de regen met bakken uit de hemel en werd ik zeiknat. In de buurt van Agelo rijd ik een pad in met mul zand.
Met zo'n beetje het kleinste verzet bereik ik het einde van het pad, waar blijkt dat het een doodlopende weg is. Dus datzelfde pad weer terug.

De conditie zal de komende weken wel hard achteruit gaan, maar in 2008 gaan we weer knallen.

Gereden 30km(?)