E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, januari 06, 2008

Training 5 januari 2008 (73)









Een nieuw jaar dus nieuwe kansen !!
We hebben afgesproken de duurtraining maar weer eens op te pakken. Een emailoproepje naar onze overige Tubantervrienden levert weinig op. Henk's fiets staat bij Brama en Jeroentje wordt depressief van de weersverwachting. De rest laat al helemaal niets van zich horen...

Nou zijn de weersvoorspellingen inderdaad niet geweldig (veel wind en regen) en Buienradar voorspelt ook niet veel goeds, maar je bent een bikkel of niet !






We (Andrej, Gerald en ik) starten niettemin in droog weer. We kiezen voor het mooie rondje Oldenzaal met een kleine uitbreiding. Uiteraard besluiten we vooraf het vooral rustig aan te doen, maar achteraf ging het toch nog wel stevig.. Na Weerselo gaan we richting Agelo en ja hoor, daar komen de eerste sputters. Andrej is toch degene die het initiatief neemt, Gerald en ik volgen trouw...

Bij de Paasberg laat Gerald het lopen, maar Pluvius zeker niet... De regen komt met bakken uit de hemel en we zijn werkelijk drijfnat ! Onze handschoenen zijn net sponzen. Toch voelen we ons in deze omstandigheid ook wel helden (ahum)

Ook Andrej moet halverwege de Paasberg passen en ik kom alleen als eerste boven. (pffffffff....)

Ik moet zeggen dat ik me steeds beter ging voelen naarmate de rit vorderde....

In Hengelo aangekomen drinken we als verzopen katten een biertje bij ons in de schuur..

Gereden: 73 km (?)