E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

donderdag, februari 21, 2008

Training 15 februari 2008 (40)

De afgelopen week had ik me zo mooi voorgesteld; na twee keer getraind te hebben het weekend, had ik dinsdag vrij genomen. Een mooie dag om nog wat extra kilometertjes te maken.
Op maandag voelde ik het al aankomen: Een piepende ademhaling, een kriebel in m'n keel en algehele malaise.... Op dinsdag heb ik me ziek gemeld in plaats van de geplande duurtraining en lag ik al hoestend en proestend in bed. Van de huisarts een antibiotica gekregen en dan maar uitzieken.

Donderdagmiddag voelde ik me al weer wat minder slecht en zaterdag heb ik toch besloten te gaan fietsen. Zo groot als de opkomst vorige week was, zo klein was ie nu.... Alleen het supertrio stond aan de start....
Via Delden zijn we richting Azelo, Almelo, Zenderen, de tegengestelde richting van het RBR-parcours en toen weer naar huis.

Andrej fungeerde wederom als de ideale gangmaker. Voor mij was het alleen maar zaak om op de fiets te blijven, hoewel ik enkele keren toch even op kop heb gefietst.. Gerald beleefde ook niet zijn beste dag had ik het idee....

Alleen toen hij in de veronderstelling was dat wij nog een extra lus zouden maken en hij richting Delden ging, zette hij ineens het gas erop. Niet wetende dat wij achter hem fietsten... (wat wordt hier verzwegen...?)

Een ware overlevingstocht dit keer en ik schat dat we zo'n 40 km gefietst hebben