E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, februari 03, 2008

Nieuwe Fiets !!!!


Om maar meteen met de deur in huis te vallen; ik heb een nieuwe fiets gekocht !!!


Kwam ik voor een onderhoudsbeurtje bij Brama.... twee dagen later heb ik gekozen voor een Look 595 !!!


Zo'n fiets koop je natuurlijk normaliter niet vanwege de absurde prijs, maar een combinatie van wat andere wielen, het feit dat ie overjarig is (2007) en het beëndigen van het dealerschap van Look bij Brama, resulteerde in een superaanbieding. Kwam ook nog eens een scherpe inruilprijs bij ...


Met plaatsvervangend schaamte zal ik dus binnenkort eigenaar zijn van een topfiets....


Frame: Look 595 Ultra

Groep: Shimano Dura Ace

Stuur/Headset: Easton EC 70 (carbon)

Wielen: Easton Circuit


Op zo'n karretje rondrijden schept natuurlijk wel verwachtingen. Ben benieuwd hoe ie rijdt...

Nog even een paar nachtjes slapen, want de wielen moeten nog besteld worden....