E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

dinsdag, maart 11, 2008

Trainingswedstrijd Enter 9 maart 2008 (50)

De vorige keer in Enter ging best redelijk dus ik was ook voor deze zondag optimistisch!
Zo'n belachelijke storm als vorige week was er vandaag niet, maar toch waaide het nog vrij stevig. Naast Henk waren dit keer ook Wouter en Freek van de partij.

De organisatie was weer eens een puinhoop met als gevolg dat de start te vroeg was; net op het moment dat wij nog aan het inrijden waren!

Toen maar een rondje gewacht op het peloton. Deze had echter al zo'n vaart dat aanhaken lastig werd. Met de gebroken moraal als gevolg van de te vroege start, maakte het tezamen dat er bij mij iets knakte. Eerst heb ik nog tevergeefs gevochten achter in de waaier, maar al snel won de wind het van mijn doorzettingsvermogen.

Na nog even met toeschouwer Martin te hebben gesproken heb ik me opgewarmd in de kantine, waar even later de andere drie ook binnen kwamen. Ook zij hadden het erg lastig gehad.

Met een redelijke groep zijn we weer in de regen naar Hengelo gereden.

Gereden: 50 km