E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

vrijdag, april 25, 2008

Training 23 april 2008 (52)

De starttijd is verzet naar 19.00 uur en het is prachtig weer. Dit vertaalt zich in een relatief grote opkomst; Andrej, Gerald, Henk en Henk, Bolhuis (Robert?), Martin, Hans en ik.

Gerald halen we al vlak na Wiene bij. Tot Hengevelde rijden we gestaag door. Hierna wordt er in lijn gereden (wind mee). Vlak voor Diepenheim neemt Bolhuis niet over en neem ik zijn plaats over. Door het tempo wat op te voeren blijft hier iedereen achter mij.
Door Stokkum rijden Gerald en ik op kop proberen we het tempo niet te hoog te houden. De verwachte aanval van Henk blijft uit.
Op de klim na Stokkum fiets ik vooruit en merk ik ineens dat een tweetal mij voorbij stuift (Henk en Hans?). Als ook Andrej me voorbij vliegt, pak ik zijn wiel en gebruik ik hem als springplank om ook de andere twee nog terug te halen voordat we boven zijn.
In de afdaling hierna spoort Andrej me aan om samen weg te fietsen. Helaas noopt de volle blaas van Henk Scheuten ons onze poging te staken. (tactiek?)

Op de Markeloseberg neem ik niet het initiatief maar zie ik op het tweede gedeelte Gerald wegfietsen. Als enige kan ik in zijn wiel komen en slaan we een gaatje met de rest.

Op de Herikerberg geeft Andrej op laatst gas, maar kan ik 'm nog net inhalen voordat we boven zijn. In de afdaling weet Andrej net voor een tegemoetkomende auto langs te vliegen en zo als eerste Goor binnen te rijden. Op de brug tussen Goor en Delden weet ik vanaf kop als eerste boven te komen. In mijn ooghoek zie ik Andrej naderen, die vervolgens een naderende Gerald weet te snijden. Hij komt er echter niet mee aan....

Naar Delden toe draait niet iedereen meer mee

Eindelijk weer goede benen !! Ik heb het gevoel dat ik iedereen wel weer aankan... Nu vasthouden

Gereden: 52 km
Gemiddeld: 34 km/u