E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

maandag, mei 12, 2008

Training 10 mei 2008 (63?)


Het weekje Texel zit er nog maar net op, of het eerste mailtje dat ik lees komt van Henk; of er nog getraind wordt. (één van de laatste mogelijkheden voor de CK).
Het weer is zeer zomers en eigenlijk heb ik niet zoveel zin, maar moeten is ook wat. Samen met Gerald, Henk en Andrej fietsen we richting Rijssenseberg.
Als snel blijkt dat Andrej nog steeds dé man in vorm is en absoluut topfavoriet voor volgende week.
Een soort van ontsnappinkje van Henk en mij op de Rijssenseberg wordt met het meeste gemak gepareerd door de meester zelf.

De oplopende weg langs de autobaan wordt er nog een extra gas gegeven waar Rodel het slachtoffer van wordt. Henk neemt hier niet meer over en ik kan wel volgen maar ook niet meer dan dat... Ook op de weg na de Friezenberg (klinkers) heeft Rodel het moeilijk. wordt hier verstoppertje gespeeld of is de vorm nog ver te zoeken ?

Op de Markeloseberg laat Andrej nog even een huzarenstukje zien door over jan en alleman heen te knallen en met gemak als eerste boven te komen..

Hulde aan de aanstaande kampioen !!!