E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zaterdag, juni 28, 2008

Training 23 juni 2008 (55)

Ik weet dat een aantal mensen de weblog volgen om te kijken wat de concurrentie doet. Nu denken zij misschien dat ik afgelopen week niets heb gedaan, maar dan moet ik ze toch teleurstellen.
Hoewel mijn agenda het de afgelopen week nauwelijks toeliet, vond ik toch op maandagavond een gaatje om te trainen. Her bijhouden van de log is wél wat vertraagd.


Hoewel de "schwung" er een beetje uit is, besloot ik toch in m'n eentje het NK-parcours te rijden. Nu misschien wel zonder lekke band. De benen draaien nog steeds lekker moet ik zeggen en met name het stuk op de Nutterseweg heb ik nog even vol gas gegeven... Dit had wel tot gevolg dat ik de Kuiperberg in relaxed tempo heb beklommen. Normaal niet zo'n probleem, nu wel want ik werd al snel gepasseerd door Tom Veelers, de Skil-Shimano renner die ambitie heeft om Nederlands kampioen te worden...

Ik heb maar niet geprobeer om aan te klampen (zinloos) en heb het rondje met een gemiddelde van 33,5 km/u uitgereden...