E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

woensdag, juni 18, 2008

Training 16 juni 2008 (66)

Al lang geleden had ik met mijn collega Robert afgesproken eens samen te gaan fietsen. Robert fietst bij LWC (Losser)

We hadden afgesproken bij het clubhuis van OWC en van daaruit reden we richting de Tankenberg. Het is toch altijd een beetje vreemd fietsen als je niet welk vlees je in de kuip hebt.

Op de Tankenberg bleek al snel dat Robert de mindere was van ons twee en op de grote weg richting De Lutte (afdaling) reed ik hem uit het wiel.

De klim naar de molen in Gildehaus ging in een lekker tempootje, hoewel ik wel ver terug moest schakelen. Robert kwam me hijgend en puffend achterna. Na nog een rondje te hebben gemaakt, met nog een keer de klim naar Gildehaus zijn we samen naar Losser (prachtige omgeving langs de grens) gereden en hebben we bij Robert wat gedronken.

Toen nog tegen een stevige wind in richting Hengelo. Toch mooi even 66 kilometer gepakt op een verloren maandagavond.