E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

donderdag, juli 24, 2008

Training 11 juli 2008 Marina di Bibbona (50)


Om de verloren dag vanwege de lekke banden maar meteen in te halen, meteen 2 dagen achter elkaar fietsen.

De buurman heb ik niet meer gesproken en ik heb besloten hetzelfde rondje als gisteren te doen, maar dan in m'n eigen tempo.

Het gaat vandaag al een stuk beter. De eerste klim is niet meteen meer een verrassing en de benen lijken al wat gewend.

Boven in Sassetta daal ik samen met een Italiaan op een Motobecane (ja.... ze bestaan nog) naar Castagneto.. De Italiaan is duidelijk behendiger en minder angstig dan ik en pakt al snel zo'n 300 meter. Op het minder technische stuk leg ik de ketting echter op de 12 en weet ik hem weer terug te pakken. In Castagneto gaat ie helaas rechtsaf en moet ik de laatste 15 kilometer in m'n eentje tegen de wind in beuken.