E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

donderdag, juli 24, 2008

Training 23 juli 2008 (50)

Weer terug in Nederland. Dat geldt overigens lang niet voor alle Tubanters, want alleen Andrej en Gerald zijn van de partij.

Altijd maar weer afwachten hoe de benen zijn na 2 weken "klimmen".
Dat valt alleszins mee... Ik kan constant goed tempo rijden. Andrej herstelt van een zweepslag en Gerald van een slijmbeursontsteking in z'n knie..
Andrej komt ook gaandeweg wat beter in vorm. Gerald krijgt het in Stokkum moeilijk...

Na de Markeloseberg sluiten we aan bij een aantal fietsers van de Haaksbergse Tourclub.
In lijn fietsen we de Herikerberg op, waarbij ik op zo'n 200 meter voor de top op kop kom.
Wonder boven wonder kan ik zelfs nog bijschakelen en zie ik bovenaan dat de rest gelost is.

In de afdaling komt een rijder in een Marco Polo shirt langszij, maar op het steilere stuk kom ik er weer makkelijk langs en rijd ik Andrej en Gerald Goor binnen. De Marco Polo renner is de enige die nog kan volgen alvorens wij linksaf gaan...

De rest van de rit rijden we in een rustig tempo richting Delden, waar ons een koude Grolsch wacht...

Onverwacht toch goede benen..!!