E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

dinsdag, september 02, 2008

Training 20 augustus 2008 (52)

Het feit dat de weblog al geruime tijd niet is bijgewerkt duidt op een gebrek aan motivatie om te fietsen zo aan het einde van het seizoen. De zin is gewoon weg en dat is dit jaar eerder dan gebruikelijk. Omdat de Ronde van Borne en de RBR nog voor de deur staan kan ik me deze luie houding eigenlijk niet permitteren....

Op de Tubanteravond blijkt dat meer personen van deze afwijking last hebben. Ook Henk zit op z'n tandvlees en Andrej oppert ook om rustig aan te doen. Hans is het hier mee eens en zo rijden we tot Stokkum in een gezapig tempo.

Uiteindelijk is het Henk die op de klim na Stokkum gas gaat geven..

Op de Markelose berg besluit ik het te laten lopen, maar op de Herikerberg wordt de vernedering me te groot en geef ik toch nog even gas. De weg naar Delden wordt er tenslotte nog even vol gas gegeven!