E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

dinsdag, september 02, 2008

Ronde van Borne 28 augustus 2008 (3,5)

De Ronde van Borne is dit jaar niet in het Letterveld maar als opening van de Melbuul'n.
Alleen Henk, Andrej en ik zijn zo naief om te denken dat we hier kans maken. De rest bedankt vriendelijk voor de eer.

Bij aanvang zijn de praatjes er al snel af.. Het tempo is meteen moordend op het lastige klinkerparcours. Toch maar even proberen eerst achter mn adem te komen, maar zo ver komt het niet.

Op één van de verkeersdrempels komt mijn ultralichte fiets los van de aarde en maak ik een zwieper. Het is dat er geen hekken stonden anders was ik er vol in gevlogen !!

In de verte zag ik het peloton doorfietsen terwijl ik stond te shaken van de schrik..

Henk en Andrej fietsen de wedstrijd knap uit, maar kunnen geen potten breken...

Weer een illusie armer!!!!