E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

donderdag, maart 05, 2009

Training 28 februari 2008 (55)

Morgen de eerste trainingsrit in Enter waar ik weinig te zoeken heb. Voor de zekerheid toch nog maar even op deze zaterdag wat kilometers pakken om niet helemaal onbeslagen ten ijs te komen.

Met Gerald en Andrej spreek ik af niet al teveel kopwerk te doen en een licht verzetje te rijden.
We pakken het rondje Rijssenseberg en ik houd me inderdaad gedeisd. Andrej daarentegen is weer zeer initiatiefrijk en stelt zich nadrukkelijk kandidaat als topfavoriet voor Vlaanderen.

Bij de rotonde op de Rijssense berg neemt onze leider wat rücksichtlos de rotonde waardoor hij een voorsprong pakt van zo'n honderd meter op de wat voorzichtigeren.
Op de klim voor het hotel kan ik het toch even niet laten en schakel ik bij om met wat meer power het gaatje dicht te rijden. Wonder boven wonder lukt dit redelijk eenvoudig.

Voor de rest blijf ik me netjes sparen voor morgen...

Afterparty bij Leverink compleet met lekkere worst van Marianne!!