E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

donderdag, augustus 17, 2006

Spinning 16 augustus 2006


Na een winter weinig tot niets te hebben gedaan, heb ik me vandaag weer aangemeld bij een sportschool om daar te gaan spinnen en misschien wat andere oefeningen te gaan doen.
Bij Health City in Borne heb ik een proefles genomen en dat is me zo goed bevallen dat ik besloten heb daar te gaan spinnen. Een wat minder commerciƫle en soberder sportschool dan ik gewend was, maar prima om te sporten en ook nog voor een fractie van de contributie die ik eerst betaalde.

De eerste spinningles viel me toch wel weer een beetje tegen. Het bewijs dat spinnen toch wat anders is dan gewoon fietsen. Na een uur kon je me uitwringen, maar had ik er wel een voldaan gevoel bij. Vrijdag waarschijnlijk spierpijn.

Vanaf 1 september ga ik minimaal 1 keer in de week!