E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, augustus 06, 2006

Recoubeau 1 augustus 2006



Met de campinggroep van 20 man richting Valdrome (skigebied).
Vlak voor Valdrome beklimmen we de Col de Carabés (1261 meter) 10 kilometer klimmen.
De klim is goed te doen en ik kan hier zelfs wat zwaarder rijden. De fransman en de Nederlandse jongen moet ik weer laten gaan en 2 kilometer voor de top helaas ook Wim uit Nijverdal. Voor het eerst laat ik Jean Claude achter me en kom als 4e op de top met een voorsprong van een minuut op de baas. De fransman en de jongen rijden na de top door voor een langere ronde van zo'n 100 km.
Na een gevaarlijke afdaling (grind)gaan we via de grote weg terug naar de camping. Het daalt licht en we hebben de wind mee.
Als snel gaat de grote plaat erop en dicteren Wim en ik de groep. De kleine mannetjes vliegen er allemaal af.

Afstand 70 km