E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, augustus 06, 2006

Recoubeau 27 juli 2006





De camping ligt tegen de flanken van de Col de Pennes aan. Na een dag rust besluiten Gerald en ik deze bult maar eens te beklimmen. Via Recoubeau klimmen we richting Jansac. Deze klim is veel smaller, maar wel steiler dan de voorgaande klimmen.
Bij het dorpje Jansac keert Gerald terug vanwege zijn knie. Ik besluit door te gaan tot de top (1044 meter)die op 10 kilometer klimmen ligt. Het klimmen gaat me steeds beter af !

Boven gekomen twijfel ik of ik aan de andere kant zal afdalen, maar een mountainbiker vertelt me dat ik dan een extra lus van zo'n 60 kilometer moet maken. Dus toch maar de zelfde weg terug..

Een leuke klim, waarbij de totale afstand ook nog te overzien was

Afstand 25 km