E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

donderdag, juni 29, 2006

Training 27 juni 2006

Na een paar onregelmatige weken door schilderwerkzaamheden, optredens enz.. eindelijk weer meer met de dinsdagavondgroep.
De vorm is toch wel weer een stuk minder en nog steeds heb ik last van die ellendige stuifmeel.
Aanwezig: Henk J., Martin, Hans en Andre.

Ik heb me bewust de eerste helft wat koest gehouden, maar dat gold ook voor Andre. Uit de verhalen wist ik dat hij tweede helft zou komen. Die verhalen klopten dus ook wel.
Al vóór Stokkum werd het tempo opgevoerd. De Markeloseberg gingen we in een nog redelijk tempo tegenop. Mijn kopwerk hoefde ik gelukkig niet over te slaan, hoewel ik mijn ademhaling al weer hoorde piepen.
Na Markelo kwam het spel op de wagen en nam Andre inderdaad het initiatief en schroefde het tempo op (zie ook de vorige weblog). Tot mijn verbazing kon ik nog steeds mijn beurtjes doen, hoewel ze misschien wel wat korter waren. Andre stampte maar door en schroefde het tempo steeds verder op. Ook (vooral) Hans, Martin en Henk kachelden flink door.

Vlak voor Servo kon ik nog één keer doorhalen en was gelukkig het einde in zicht.

Gereden: 61 km
Gemiddeld: 35,7 km

Andre prettige vakantie