E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

donderdag, juni 08, 2006

Training 6 juni 2006

Tubantertraining, dit keer zonder Hans (vakantie). De groep wordt steeds kleiner. Alleen Martin, Henk J en Andre waren er.
Ik sta stijf van de spierpijn. Ben thuis laminaat aan het leggen en mijn lichaam is blijkbaar niet gewend aan dit soort werk. Mijn bovenbenen zijn knetterstijf !!
Gezien de samenstelling van de groep, kon het niet anders dan hard gaan. Zolang we maar in tempo reden was er niets aan de hand, maar bij een extra inspanning had ik enorme last van mijn benen. Martin zat als gevolg van een partijtje voetbal met hetzelfde probleem. Bij Stokkum kwam ik aan het elastiek te hangen en kon ik gelukkig nog net voor de grote weg weer aanhaken. Op de Markelose berg was het weer hangen en wurgen.
Richting Goor kreef Martin het te pakken en moest hij 2 keer lossen. Mijn benen waren nog steeds niet goed, maar ik kon in ieder geval volgen. Andre en Henk hadden de draf er goed in... (mijn wraak zal zoet zijn).

Gereden: 60 km
Gemiddeld: 35 km/u