E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, mei 07, 2006

Tecklenburg 6 mei 2006

Samen met de ijsclub naar Tecklenburg in zomerse temperaturen! De opkomst van de Tubanters was erg matig. Alleen Henk, Martin en ik waren er.
De fietsers van de ijsclub waren niet van een bijster hoog niveau. Alleen Ramon Kroesbergen stond zijn mannetje op de klimmetjes en was dan ook niet te volgen door mij.
Op de klimmetjes was hij een maat te groot voor Martin en mij, de rest werd elke keer op grote afstand gereden. Dit had als gevolg dat er elke keer veel gewacht moest worden op elkaar, waardoor je weer koud aan de volgende klim moest beginnen.
Wederom heb ik me verbaasd over de schitterende omgeving !!

Gereden: 100 km
Gemiddeld: niet gemeten (maar zal rond de 25 km/u zijn
Gem. hartslag : niet gemeten