E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

donderdag, april 27, 2006

Training 25 april 2006

Tubantertraining met een relatief hoge opkomst..
Henk J, Henk S, Martin, Andre, Hans... en in een sneltreinvaart pikten we Gerald op halverwege Hengevelde. Hij moest echt alle zeilen bij zetten om in het juiste tempo te komen. In Hengevelde sloeg Martin links af richting huis ivm andere verplichtingen.
Ik was benieuwd hoe het zou gaan na afgelopen weekend waarin het allemaal niet zo geweldig liep. Ik heb nieuwe tabletjes voor de hooikoorts, dus nu maar hopen dat het kortademige over gaat.

Richting Diepenheim zat de draf er al goed in en stormde de groep het dorp binnen.
Naar Stokkum was de eerste echte test. Zoals gewoonlijk knalt Henk daar stevig door en kan ik normaal op karakter net volgen. Nu kon ik 'm op het laatst nog passeren...Dit kan natuurlijk aan Henk liggen, maar ik voel me alweer een stuk beter...
Op de Markeloseberg was het tot m'n verbazing Hans die aanging, toch zat daar niet genoeg achter en kon ik 'm makkelijk achterhalen en kwam als eerste boven.
Op de Herikerberg ploegde Andre zich naar boven en stoempde ik het laatste stuk over hem heen. Gerald volgde en met z'n drietjes denderden we naar beneden. De sprint in Goor ging tussen Gerald en Andre. De uitslag van deze sprint is nog steeds niet bekend...
Naar Delden demarreerde Henk weg uit de groep en ben ik als een speer naar hem toegereden. Aangekomen moest ik eerst op adem komen, terwijl de achtervolgers niet echt dichterbij kwamen. Op de brug heb ik nog één keer aangezet en zijn we vervolgens in een streep naar Delden gereden. Het goede gevoel is terug !!!

Gereden: 55 km
Gemiddeld: 34 km/u
Gem. hartslag: 164