E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

donderdag, april 06, 2006

Training 4 april 2006

De eerste Tubantertraining met Henk, Martin, Jeroen, Haico, Hans, Gerald en ik. Andre is nog steeds ziek. Heel vervelend zo vlak voor de Goldrace.
Het was weer eens te koud voor de tijd van het jaar... Zoals verwacht begonnen Haico en Jeroen vooral in het begin stevig te rijden. Halverwege Hengevelde pikten we Gerald op. Ik voel dat m'n basis steeds beter wordt, maar echt gekke dingen kan ik nog niet doen.
Voor de Markelose berg demarreren Jeroen en Haico weg uit de groep. Toch zat er niet veel achter, want het verschil werd steeds kleiner. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat Martin het gaatje wel dicht zou rijden, maar die (bleek achteraf) zat tegen de kramp aan. Verkeerde wiel dus gekozen. Gerald reed opmerkelijk makkelijk naar de 2 vluchters en kwam maar een fractie te laat.
Op de Herikerberg samen met Gerald en Haico weggesprongen uit de groep die niet volgde.
Bij het plaatsnaambordje Goor zag ik dat Haico zich opmaakte voor de sprint. Ik kon toch redelijk makkelijk in zijn wiel komen en er overheen kletsen...
Lekker gereden; We slaan toch geen gek figuur in de groep. Opmerkelijk was het sterke rijden van Gerald...

Afstand 55 km
Gemiddeld 32,3 km/u
Gem. hartslag: 162