E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, maart 05, 2006

Training 4 maart 2006


De voorspellingen waren niet al te best voor deze zaterdag. Hevige sneeuwval was voorspeld, maar achteraf hebben we daar nauwelijks last van gehad. Edwin K., Henk J. en Henk van E. (op mountainbike) waren er ook bij. We hadden afgesproken het Tubanterrondje te rijden en deze evt. uit te breiden met de Rijssensberg. Een leuk rondje om eens te testen of ik al iets meer kon dan de laatste weken. Het bultje voor de Markeloseberg was de eerste test. Zoals verwacht ging Andre daar weer aan, maar ben ik er vol achteraan gevlogen.
Ik was wel als eerste boven , maar het kwam uit m'n tenen !!
Op de Markeloseberg voerden Henk (waar haalt ie het vandaan?) en Andre het tempo wederom op en lukt het me toch het gaatje te overbruggen. Hierna richting Rijssenseberg gereden. Op de Kattenberg (in tegengestelde richting) knalden Andre en Henk weer als gekken naar boven en moest ik toch echt passen. Edwin K. had hierna de knollen op en ging samen met Henk van E. rechtstreeks richting Hengelo. Met z'n viertjes nog even een lus gemaakt langs Hotel Rijssenseberg. Opnieuw Henk en Andre in de aanval !! Ik liet het maar lopen, maar toen ze een meter of tien wegwaren heb ik toch nog even alle moed bijeengeraapt en het gat dichtgereden.
Dit alles heeft zijn tol geëist en richting Hengelo moest ik vol in de beugel om het moordende tempo van Leverink überhaupt te volgen.

Een trainingsrit met ups en downs, maar wel een leuke testcase. Henk was verbazingwekkend sterk na 2 keer fietsen en Andre is nog steeds onhoudbaar.

Gereden : 68 km
Gemiddeld: 30,5 km/u
Gem. hartslag: 162