E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, januari 15, 2006

Training 14 januari 2006


De eerste training van het nieuwe jaar. Vooraf hadden we (Gerald, Andre en ik ) afgesproken kilometers te gaan maken en het tempo niet al te hoog te leggen. We hebben het rondje Holterberg gefietst. Het weer was fantastisch (zonnig, een graadje of 2). Van m'n been heb ik op de fiets weinig last gehad, maar na de Holterberg, in de buurt van Rijssen was de koek volledig op.
Ik had al weinig kopwerk gedaan omdat ik het rustig aan wou doen, maar nu kon ik echt niet meer harder. Dat conditie slecht was, wist ik, maar zooo slecht.
Maar goed, volgende week maar weer opnieuw kilometers maken en erop vertrouwen dat het langzaam beter wordt. André is volgens mij al in vorm en heeft het meeste kopwerk gedaan en zelfs Gerald had aan het eind nog over !!!

  • 85 km gefietst
  • 28,1 gemiddeld
  • gem. hartslag 160