E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

woensdag, januari 04, 2006

Uit de running !!

Afgelopen maandag ineens een telefoontje dat ik de volgende dag zou worden geopereerd aan mn been. Dat kwam wel heeeel plotseling, maar goed, toch even doorgepakt. Beter nu dan dat ik midden in de opbouw voor het nieuwe seizoen zit ! Ondertussen ben ik weer thuis en het gaat best goed. Ik heb in mn kuit een viertal sneetjes, één in mn bovenbeen en één in mn lies met een aantal hechtingen. Sporten zit er voorlopig niet in. De eerste twee weken moet ik me gedeist houden, dus begint de opbouw van het seizoen wat later. In plaats van narcose een ruggprik gehad, dus ik denk dat de "nasleep" wel mee zal vallen.

4 Comments:

  • At 3:50 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Sterkte, deze kleine ingreep zal mischien een kleine onderbreking zijn van je opbouw, maar mentaal kom je er zeker sterker uit.
    Verruimde en opgerekte bloedtoevoer,is dat geen menselijke tuning?

     
  • At 6:23 p.m., Blogger Unknown said…

    ik haat anonieme mensen

     
  • At 7:56 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Sorry ,Gerald

     
  • At 8:52 a.m., Blogger Unknown said…

    ooooooh....was jij het...

     

Een reactie posten

<< Home