E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

donderdag, december 29, 2005

Het nieuwe seizoen

Het nieuwe seizoen zit er aan te komen. De komende dagen zit ik nog vol in de feestdagen en recepties, maar daarna is het afgelopen met het luieren. Als ik nu een hoge trap opklim, sta ik boven te hijgen als een oude vent.
Kilometers maken, rek- en strek oefeningen, hardlopen en in de weekends langere afstanden fietsen op een lage intensiteit. In februari wil ik gaan meedoen aan wat trainingswedstrijden in Exel of Enter en daarna gaan we al richting de AGR.
De clubkampioenschappen in mei zullen wel weer lastig worden, maar daar gooi ik me vol in de strijd. De Run Bike Run in Deurningen moet nu eens een keer wat sneller, want daar zit ik traditioneel in een verkeerde groep. De zomervakantie met de Rodelletjes naar de Drome, alwaar we klimmetjes gaan verkennen. Er schijnt daar 2 keer in de week een groepje te vertrekken van de camping.
Tenslotte de RBR in Borne.. Hoe het me daar vergaat is sterk afhankelijk van hoe ik uit de vakantie kom, want die zit er vlak voor....
Kortom, dit gaat mijn sterkste seizoen sinds tijden worden !!!!!!

1 Comments:

  • At 5:56 a.m., Anonymous World Fashion News said…

    ik ben echt onder de indruk van uw site te bekijken, zijn informatief en nuttig, ga ik om het te houden in mijn bladwijzers en ik hoop dat u het zult houden ...

     

Een reactie posten

<< Home