E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, februari 05, 2006

Training 4 februari 2006


Het plan opgevat om maar weer eens richting Holterberg te gaan in het kader van de kilometers.
In Delden aangekomen blijkt dat Gerald zich niet al te lekker voelt, dus hebben we onderweg maar besloten de route wat in te korten. Via de Rijssenseberg naar Markelo en vandaar uit het tegengestelde rondje van de Tubanters.
Het is een graad of 4 schat ik en zwaar bewolkt. Onderweg een paar spetjes maar het valt uiteindelijk mee. Andre is nog steeds duidelijk de man in vorm. Ik heb voor mezelf nog niet echt het gevoel dat er vooruitgang in zit, maar volgens Gerald komt dat straks ineens als we weer vaker in de week gaan. Ik ben benieuwd. Vooral de terugweg vanaf Markelo had ik het toch regelmatig moeilijk. We reden kop over kop en elke keer als ik op kop kwam zakte het tempo toch wat in....
Affijn, maar hopen dat Gerald gelijk heeft..........

Gereden: 67 km
Gemiddeld: 30/km/u
Gem.hartslag 159