E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, februari 19, 2006

Training 18 februari 2006

Noodgedwongen vorige week verstek moeten laten gaan vanwege een weekendje Sauerland.
Jammer want de groep was wat groter. Edwin, Henk v. E. en good old Theo waren er ook bij.
Deze week Edwin K. en Henk J. gemaild, maar ze hebben zich beiden afgemeld. Jammer, want ik ben wel benieuwd hoe we er voor staan ten opzichte van de rest.

De weersvoorspellingen waren niet best voor de zaterdag (regen) maar we zijn toch maar gegaan. Ook Theo heeft de smaak te pakken want hij was er ook weer bij !
In rustig maar gestaag tempo richting Holterberg gereden. De Motieweg was weer voor Andre, maar ik heb me ook bewust niet geforceerd. Op de Diepe Hel heb ik een poging gewaagd en een demarrage รก la Andy Hampsten geprobeerd. De aanval was kort, fel en van heel korte duur. Ik blies me volledig op en hoorde al snel Andre achter me hijgen.....
Tot aan Nijverdal samen met Gerald in een strak tempo doorgefietst.
Zeer opvallend was dat Theo niet is afgehaakt, maar keurig met ons meefietste... Grote klasse !! Hij wist alleen niet dat we bij Nijverdal nog maar op de helft waren.
De terugweg op de Holterberg nog een keer een aanvalletje geplaatst, maar er zat niet veel meer achter. De rest van de terugweg Theo uit de wind gehouden, terwijl de andere twee haantjes streden bij elk bultje en plaatsnaambordje.

Ik heb toch het gevoel dat het wat minder slecht gaat, hoewel het nog wel met ups en downs gaat.. Lekker gefietst en een diep respect voor Theo...

Gefietst 89 km
Gemiddeld 28,5 km/u
Gem. Hartslag 160