E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, maart 19, 2006

Trainingswedstrijd Enter 19 maart 2006

De laatste trainingsrit in Enter. Eigenlijk was het belachelijk dat ik er heen ging. De avond ervoor echt te laat in bed (02:15) met de nodige flesjes bier achter de kiezen, maar ach ik voelde me goed en was om 10.00 uur bij Henk.
Het is nog steeds koud en ik ben eigenlijk al die jasjes, ondershirts, dubbele broeken enz.. een beetje zat. De lente mag nu wel een keer komen.
In Enter aangekomen hebben Henk en ik nog een rondje ingereden en moest Henk nog even een sanitaire stop maken. Dit heeft ons opgebroken, want we kwamen te laat bij de start. Het complete peleton was al vertrokken. Toen maar even een rondje aan de kant gestaan. Toen de A-amateurs langskwamen was Henk er ineens als een speer vandoor, terwijl ik m'n fiets nog andersom had staan... Ik heb dus maar gewacht op het volgende groepje (Masters) Ondanks de slechte voorbereiding ging het toch een stuk beter dan vorige week. Het tempo schommelde van 26 naar 45. In één van de laatste ronden voelde ik de kaars uitgaan. Ik heb nog even op kop gereden, maar dat was eigenlijk zinloos.. Hiermee verspilde ik mijn laatste krachten. Henk gaf het 2 ronden later op.
Gerald was op de fiets gekomen om te kijken en heeft ons terug naar Delden gebracht. (pffffffffff.....)

Gefietst: 80km
Gemiddeld: 32 km/u (38 in de wedstrijd)
Gem. hartslag : 167