E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zaterdag, maart 11, 2006

Training 11 maart 2006



Ontstoken slijmbeurs, Anti-bioticakuurtje, andersoortige blessures, winterslaap, allergie voor lichte sneeuwval, kapotte fiets, het regende afzeggingen voor deze winterse zaterdag.
Uiteindelijke bleven de bikkels Andre en ikzelf over..... Zelf ben ik ook niet al te best te pas (beetje kortademig), maar morgen wil ik in Enter meedoen dus wil ik nu even rustig fietsen.
Nou, rustig kun je met Andre vergeten !... Meteen richting Eaton (Holec) de wind en sneeuw snoeihard tegen. Andre was klaarblijkelijk al warmgereden en ramde tegen de wind in. Ik kreeg het al meteen lastig... Daarna het RBR rondje gereden. Af en toe moest ik Leverink even laten vieren, maar het ging langzaam aan beter... De longen begonnen al aardig te piepen, toch aanstaande week maar even naar de huisarts. Terugweg even bij Gerald langs (niet thuis) en toen maar een biertje bij André. Afgesproken binnenkort een zondagochtend naar de Posbank te gaan om vast wat te wennen voor de AGR (al over een maand !!!).
Morgen met Henk naar Enter; wat heb ik er in godsnaam te zoeken ??

Aantal km: 39
gemiddeld : 31 km/u
gem.hartslag: onbekend omdat Andre met m'n hartslagmeter aan het pieren is geweest.
ongetwijfeld ligt ie wat hoger dan anders gezien mijn fysieke gesteldheid