E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zaterdag, april 22, 2006

Training 22 april 2006

Een "gewone"zaterdagtraining met Gerald en Andre. Het rondje Rutbeek gedaan...
De eerste helft tot Haaksbergen ging het nog wel, hoewel ik me bij het sprintje in Haaksbergen liet verrassen door Leverink. Duidelijk een geval van te vroeg op kop...
De terugweg naar Hengelo stond de wind vol tegen. Voor Andre het signaal om de turbo er op te zetten. In z'n eentje heeft ie bijna de gehele terugweg op kop gesleurd en zowel Gerald als ik hadden niet de puf erover heen te gaan. Trouwens ik ben wederom een beetje kortademig.... Vanaf nu toch maar meer gaan trainen op kortere (interval) stukken. Zeker met het oog op de clubkampioenschappen 22 mei.

Gereden: 35 km
Gemiddeld: 34 km/u
Gem.hartslag : 162