E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

donderdag, april 20, 2006

Paastocht RTC 17 april 2006

Ondanks alle inspanningen van afgelopen weekend toch besloten mee te doen aan de traditionele paastocht. Martin, Henk, Wietse en Hans waren namens de Tubanters aanwezig.
De eerste 40 km ging met de wind mee in een flitsend tempo en kon ik goed volgen. Het keerpunt kwam bij een kasseienstrook ergens in Duitsland (net nadat ik van de kop afkwam), al harkend moesten Hans en ik de groep laten gaan, maar konden we gelukkig op het asfalt weer aansluiten. Bij de klim in Gildehaus voelde ik precies alle spieren die ik afgelopen zaterdag had gebruikt en moest ik wederom lossen.
De laaste 20km werden we ingehaald door een groep van OWC en ben ik op hangen en wurgen in de groep gebleven.
Waarschijnlijk was deze tocht toch teveel van het goede na zo'n weekend en had ik beter naar mijn lichaam moeten luisteren.

Gereden 84 km
Gemiddeld 33,5 km/u
Gem.hartslag 158