E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

donderdag, mei 18, 2006

Training 16 mei 2006

De laatste dinsdagtraining voor de clubkampioenschappen. De opkomst wordt steeds kleiner. Is iedereen zich aan het verstoppen?
Gerald kampt nog steeds met zijn blessure en Andre vindt het schilderwerk belangrijker dan het kampioenschap. Haico en Jeroen schijnen zich suf te trainen op de baan en hebben hun combine al aangekondigd.
Henk J, Martin, Hans en ik blijven gewoon doorgaan op de dinsdag. Het CK begint te leven en er worden allerlei tactieken bedacht om maar vooral Haico geen kampioen te laten worden. Ik ben benieuwd wat er in de praktijk van terecht komt !

De draf zat er goed in vanavond. Vanaf het begin lag het tempo al stevig. Vermoedelijk heb ik tot aan de Markeloseberg te veel gegeven, want op de helling kon ik het verschil niet echt maken maar eindigden we met z'n drieen (Hans moest eraf) gelijk boven.
Na Markelo was het in en strak tempo naar Hengelo via een kleine omweg. Het was echt alle zeilen bijzetten, vooral in de bochten.
Uiteindelijk was het gemiddelde 35,1 km/u !!!
Zondag nog even een rustige training en dan maar kijken wat maandag brengt !!