E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

donderdag, mei 11, 2006

Training 9 mei 2006

Nog steeds is het prachtig lenteweer, alleen valt er een bui vlak voor 19.00 uur! Reden voor Henk Scheuten om terug naar huis te gaan. Gerald doet niet mee vanwege zijn blessure en Hans is ziek.
Martin, Henk J en Andre gaan wel...
Door wegwerkzaamheden in Diepenheim, gaan we een alternatieve route. Eerst krijgt Martin een lekke band, daarna moeten we een paar kilometer over een grindweg, maar we houden de banden heel. Op de Markeloseberg fietst Andre me halverwege voorbij.. gelukkig kan ik er weer snel overheen, maar vlak voor de top probeert Museeuw het weer; vrij makkelijk pareer ik zijn tweede aanval en kom als eerste boven.
Via Markelo gaan we nu op de kruising rechtsaf en daarna meteen weer links. Een mooi alternatief voor de saaie lange weg naar Hengelo. Het tempo zit er goed in, maar als snel moeten we wachten op Martin die zijn bidon verliest...
Vlak voor Delden wordt het tempo nog eens opgeschroefd en rijden we stukken rond de 43km/u ! Mijn vorm is zeer goed en ik kan stevig tempo rijden.. Nu vasthouden tot de clubkampioenschappen !!

Gereden: 56 km
Gemiddeld: 33,6 km/u (met lekke band en grindpad)
Geen hartslag