E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

donderdag, augustus 10, 2006

Training 8 augustus 2006

Tubantertraining.
Het was maar zeer de vraag of er mensen zouden komen opdagen in deze vakantieperiode.
Andre was er, Henk en (verrassing) Gerald. Andre gaf vooraf aan rustig aan te willen doen met het oog op Gerald's knie, maar zoals verwacht knalde hij er weer volledig in !

Door een misverstand moest Gerald alle zeilen bijzetten om bij ons te komen. Meestal fietsen we hem achterop. Voor de sluizen kwam Gerald ons al hijgend achterop. Na Diepenheim werd er vaart gemaakt en voor Stokkum kwam ik op kop te liggen. Zoals verwacht denderden Andre en Henk me voorbij, maar Andre's voet schoot uit zijn pedaal.
Gerald fietste in zijn eigen tempo door en was voor de Kattenberg er weer bij.
Op de Markeloseberg voerde Andre het tempo aan, maar ineens vloog Gerald (?) hem voorbij. Henk en ik er meteen achteraan en op het laatst kon ik Henk nog voorbij.
Op de Herikerberg plaatsen Gerald en ik onze aanval en konden Henk en Andre het gaatje niet meer dichtrijden.

Daarna ging het in hoog tempo richting Delden, waarbij ik de teller soms op 45 km/u had staan. Vlak voor het bordje "Delden" kwam profiteur Rodel nog even voorbij en sprintte voor de winst ! (laffe hond)

De benen beginnen weer te wennen aan het vlakke... nu trainen voor de RBR in Borne

Gereden: 56 km
Gemiddeld: 33,5 km/u
Gem. Hartslag: 151 bpm