E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, september 04, 2011

De laatste avond? (52) 31-8-2011

Rond half negen kwart voor negen is het alweer donker, dus dit zou wel eens één van de laatste trainingsavonden kunnen zijn.

Andrej laat verstek gaan (blessure?). Kan hij dit zich permitteren met Zwitserland in het vooruitzicht? Freek, Guus, Roy, Henk en Alex zijn wel van de partij.

De groep komt maar langzaam op gang. Iedereen lijkt het een beetje gehad te hebben. Zoals reeds eerder gezegd is bij mij de zin er ook wel af en ik laat het in Stokkum maar lopen.
Henk heeft er nog wel  zin in, maar traint ook nog voor Zwitserland.

Als we na de Markeloseberg 2 Deldenaren inhalen, weigeren deze mee te draaien. Voor de brug laten ze een gat vallen, maar Roy duikt erin en vliegt als eerste naar de top.

In Delden probeer ik nog even te sprinten, maar ik zie tot mijn grote verbazing een zeer krachtige sprint van Alex voorbij komen. Hij is het duidelijk nog niet verleerd!
Als het volgende week een beetje helder is kunnen we nog wel een keer op woensdag!